Czy można wymienić lub zwrócić zakupiony towar jeśli rozmiar nie będzie pasował?
 
Można zwrócić/wymienić towar w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.


Czy towar do wymiany, zwrotu, reklamacji można odesłać na koszt sprzedającego?
 
Nie, nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem. Dopiero po rozpatrzeniu reklamacji możemy zwrócić koszta przesyłki lub artykułów klientowi. 


Jeżeli dokonuje zwrotu towaru w jaki sposób zostaną zwrócone mi pieniądze?

Pieniądze za towar zwracamy na konto bankowe, którego numer kupujący powinien podać w formularzu zwrotu lub przesłać mailem.


Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego - zajmujemy się jedynie sprzedażą wysyłkową.


Ile wynosi koszt wysyłki?

Koszt wysyłki za pobraniem wynosi 15,00 zł, po wpłacie na konto 9,90 zł. Przy zamówieniu za kwotę większą niż 200zł, przesyłka jest gratis.


Co należy wpisać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy koniecznie wpisać login ze sklepu internetowego oraz numer zamówienia.


Co zrobić jeżeli zamówiony towar nie przyszedł w ciągu 7 dni od daty wysłania?

Należy skontaktować się z nami. Po 7 dniach od daty wysłania możemy złożyć reklamację w firmie Pocztex.


Czy można dokonać zakupu bez rejestracji w skepie?

Oczywiście, wystarczy wysłać nam maila na sklep@morillo.pl z informacją co chcecie kupić oraz podać adres do wysyłki.

Mozna tez złożyć zamowienie telefonicznie, dzwoniąc pod numer 733 226 378 (ta opcja nie jest dostępna w święta oraz dni wolne od pracy).